my life

filåt om jag är sådär tjatig ibland. varige gång jag gör så, får jag ångest(aa du har sett mig få ångest haha)
de finns ingen som du, och att just jag får sitta och pussa på dig betyder mer än något annat för mig. enda sen vi satt dära, på valborg, blyga och höll varandra i handen har jag älskat dig, och redan då visste jag att om de skulle komma en dag som tog dig ifrån mig, skulle jag aldrig klara mig. du vet, när man skrattar, och känner sig extra glad.. asså.. du vet, när man är sådär överlycklig, och skrattar, så känns allt så rätt. så har de varit för mig, nu snart i två månader, jag är lycklig för en anledning & de är för att du edd, för att du är tillsammans med mig.

det känns som om vi varit tillsammans i evigheters evigheter, och de känns bra, eftersom att de egentligen bara är snart två månader, och de är ett bra tag kvar tills jag är 103! (edd fattar) vill bara att du ska veta älskling. att du är mitt allt, och jag är så jävla kär i dig.  de finns ingen annan <3


Kommentarer
Postat av: emmas tjej<3

emma, du e sötast<3 känner mig som en kissemurra som inte kan skriva lika fina saker till dig<3



puss elskar dig beb<3

2010-07-04 @ 00:11:53
Postat av: emma

haha, aa du är en kissemurra. och de e taskigt mot mig

puss bitch loveu <3

2010-07-04 @ 11:38:58
URL: http://turs.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0