hemma från landet!

hemma från landet! hade de mycke trevligt. träffade vännerna där också <3

bilder :)
(mitt hår e inte fettigt på bilderna, cphårspray)

första kvällen där typ tror jag de var!:)

edd <3 skoja HAHA. matilda & jag . heta

de var imma på fotbollsplanen i år igen, försökte ta bild men de gick inte :(

orkar inte bry mig om hur jag ser ut här!

haha hade lusten. ser ut som jag har världens fetasteröv. het

fråga inte ;)

mia kom dit sen!:)

åh vi var så osmarta.. vi var i norrtälje, så skulle vi hem. så tog vi bussen mot harö för den kom tidigare än vätö bussen. sen insåg vi när vi suttit på harö bussen i 40 minuter att den går till harö först, sen tillbaka till norrtälje & då stannar den vid nysättra kiosk som vi skulle av på -.- en timmas resa för att komma hem när de egentligen tar tio minuter, åh.

haha, driver på bilden så ni vet. matilda HAHA

sexiga tjejor

dag i norrtälje, driv bara.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0