hatar drömmar om hajar :(

godmorgon! hoppas ni sovit trevligt, för de har inte jag. drömde världens hemskaste dröm, om hajar (jag är asrädd för hajar & jag hatar att drömma om dom)

såhär var min dröm:
jag var på landet, sen kom farmor & min kusin alva och frågade om jag ville följa med och åka båt, så kom några killkompisar jag har på landet & sa att de var fett mycket hajar i vattnet, och jag sa bara okej? sen var vi ute i vattnet med en båt, min kusin satt på kanten av båten, så såg jag en haj så jag drog bort henne från kanten, så skratta vi åt det. sen fick farmor för sig att vi skulle sätta oss på gummidelfinen (ni vet en såndär delfin man kan ha i vattnet och typ sitta på) så gjorde vi det, fast jag fick inte plats så jag hade halva kroppen i vattnet & halva kroppen på delfinen. så åkte vi runt, jag såg en haj lite längre bort, så jag tjatade på farmor om att vi kulle åka hem igen och hon sa såklart ja till det. så åkte vi förbi båtarna (där jag och jouline alltid var i somras) och det var helt förstört, och de låg en stor blå fisk där, asså typ lika stor som en haj. sen åkte en haj förbi igen, den åkte rakt brevid mig, så åkte den emellan massa ''träd'' som stog i vattnet, eller asså massa typ höga buskar. och den vägen skulle vi ha åkt hem, men vi vågade inte eftersom de var en haj där. så såg jag en till haj ungefär under mig, så började den hoppa i luften över oss, jag skrek jättemycket sen stannade den under oss så fick jag panik & sen vaknade jag.

hatar att drömma om hajar, får alltid panik och jag e alltid fortfarande skiträdd när jag vaknar. stackars mig.


nej men tja! näe..
huh, blir rädd när jag ser bilden.

Kommentarer
Postat av: Pinkyswear

HAHAHAAHHA!

älskar bilden!

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

t-t-t-t-t-t-tt-tttttt-- ! aaaa!

kolla ec presentation<3

pos.

2010-06-17 @ 22:19:56

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0