förlåtförlåtförlåt!

(råka göra nått, de går inte & skriva i rak text)
förlåt! att jag inte bloggat alls, orkar inte skriva varför nu. men nu ska jag blogga varige jävla dag kan jag lova!

idag efter skolan åkte jag hem till snyggis edd, vi myste & sov i hennes säng haha, (bara så du vet edd så kommer den bli min en dag.. you will see)

efter de åkte vi till stan, träffade lite folk på plattan, trevligt trevligt. sen följde jag med hem till mia, sen åkte hon till tanto, böög.

minminmin lebb <3

mia sexi på tbanan idag!

var tvungen kolla mias ögon! haha vad vi skratta.

tack gode gud för att jag har en sån vän som du.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0