edd

1. Vad heter han/hon? edddd :) men jag kallar henne calle.
2. Hur gammal är han/hon? 15
3. När träffades ni sist? igår :)
4. Är han/hon snygg? nej verkligen inte asså:o<3
5. Brukar han/hon färga håret? neee, hon e cool endå
6. Vilka färger har han/hon haft? svart typ, sen brunt orange har hon sagt också ihi
7. Vad har han/hon för parfym? sin pappas mmmmhhhh.
8. Är han/hon galen? japp<3
9. Vad är erat första minne? um, NARNIAA *emma får en smäll*
10. Har ni många minnen ihop? jadå<3
11. Vart bor han/hon? hagsätra & slussen :)
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nejeee
13. Är du avundsjuk på honom/henne? hihi kanskede <3
14. Vad heter hans/hons syskon? hum, tror de var sandra, jakki (stavning?.. EDD HJÄLP) sen kommer jag inte ihåg xd
15. När träffades ni första gången? April faktiskt edd -.-
16. Hur träffades ni? datan, sen stan:)
17. Vad går han/hon i för sporter? ingeen
18. Vad kan han/hon göra på helgerna? ttvinga mig till tanto :(
19. Vad brukar han/hon göra efter skolan? vara med mig ihihihi
20. Har ni haft sex? kanskederu
21. Har ni pussats? NEJ FÖR FAN EEEUUU
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? yes <3
23. Har han/hon fräknar? JAA
24. Har ni kollat på film någon gång? OC FIFAN
25. Har ni bråkat någon gång? nej <3
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? inte gråtit kanske, men skrattat som fan iaf
28. Har du sett han/hon gråta? nej hon e en hårding :(
29. Vad gjorde du då? hon har inte gråtit inför mig;o
30. Har du sett han/hon vara riktigt arg? bara på driv :)
31. Har han/hon sett dig gråta? ja-.- på bio haha
32. Vad ska ni göra i sommar? aaalllt som går
33. Har han/hon svikit dig någon gång? nupp
34. Har ni pratat i telefon någon gång? NEEJ?!?!?!?!:o jaaa-aaa haha
35. Vad skulle du göra om hon dog? o---mmm----ggg :'(
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? hon e min fru då
38. Vad är det bästa med honom/henne? samma humor hoho
39. Vad skulle du vilja att han/hon ändrade på? neeeee <3
40. Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 1 miljon? kanske.. eller aaaokidå
41. Hur ser hans/hons klädstil ut? GANGSTER!
42. Vill du att han/hon ska kopiera detta och skriva om dig? de har hon redan gjort!:D tog listan av hon

Kommentarer
Postat av: Anonym

har edd ngn blogg? länka!! :D

2010-06-12 @ 14:32:48
Postat av: Anonym

vad säger dina föräldrar om att du är tsm med en tjej ? ;) om edd har blogg så skriv vad hennes blogg heter ? kram

2010-06-14 @ 17:27:17

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0