14 år till salu

''något varmt rann svagt ur mig på baksidan, huden var trasig. jag skrek. högt någon måste ha hört mig.
-håll tyst för fan, käften!

jag kommer ihåg att hansons låt mmmbop fortfarande gick på repeat i hörlurarna brevid mig. på något sätt blev jag liksom arg på hanson, för att dom sjöng vidare i hörlurarna som om ingenting hände. det kändes som ett hån. jag lyssnade aldrig på dem efteråt och jag klarar fortfarande inte av den låten

åh boken är så sorglig, sann historia också, hon blir våldtagen. började nästan gråta när jag läste detdär.

Kommentarer
Postat av: Mia

läser samma bok..

rös till när jag läste det.

<3<3<3

2010-06-12 @ 21:52:49

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0