Shutter island

kollade på shutter island, de utalas ju shutter irland, men jag uttalade de shutter iceland eftersom de stavas med s, så dum som jag är, min brorsa skrattade rätt mycket åt mig där. samtidigt snackade jag med ebba i telefon, hennes röst är ju beroendeframkallande haha! imorgon ska jag & mamma fixa sånt där snabbpass, vilket skrämmer mig eftersom att såna där bilder aldrig blir bra, aldrig. och de ska jag leva med i 5 år eller vad de nu är. tänker lägga mig på soffan och somna till något bra på tv där hoho. sen ska jag också sova hur länge jag vill imorgon, troligen.
okej, jag borde sluta snacka nu, jag skriver upp allt jag tänker på just nu. jaja, vi hörs imorgon. ni får ha de så bäst. puss

en dag i juli. jag har alltid haft så kul med min webb.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0