hemma från sundbyberg & solna..

nu är jag hemma, var i solna först med matilda, vi satt & snacka på en bänk i evigheter om en hel del.
sen gick vi därifrån till sumpan, där vi träffa på felicia meja & felicias pojkvän. trevligt att se dom, eftersom jag inte träffat meja på hela lovet & felicia har jag bara vart med typ en två gånger under lovet.

om jag får för mamma så ska jag sova hos matilda inatt, de blir antagligen så eftersom att som de flesta har märkt så i stortsätt har jag bott hos matilda under dehär lovet haha, får alltid sova där för mamma.

lite bilder från idag iallafall!

NEJ de var inte meningen att leka fotograf & ta en närbild, jag vet själv att de inte går med mammas kamera.

körde en cola bild som förra sommaren

matilda & emma i solna :)

lite av matilda & vem om inte ... emma

jag & min mössa mitt i sommaren.

världensfinastebästastematildaholst

sånt man gör när matilda pratar i telefon

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0