godmorgon..

godmorgon.. eller aa hej, vaknade ganska så nydligen. är hos matilda, sov här igår. tvättade nyss håret, de kändes som om jag skulle dö när jag duscha, så trött var jag & de är jag fortfarande.

senare igår kom matilda hem till mig, vi gjorde inge speciellt. sen gick vi från näckrosen till rissne, påvägen hittade vi små grodor (lägger upp en video sen) sen satte vi oss vid rissne ängarna tills vi var tvungna att dra hem.

idag vet jag inte vad vi ska göra, vädret ser inte roligt ut, jaja. vi hörees. puss


ful bild. men när jag ser den tänker jag alltid, jävlar vad länge jag umgåtts med den här finfina tjejen. jouline <3
&ja. jag har tandsmycke, som jag ångrar idag. puss


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0