drömmar alltså


ursäkta alla justin bieber fans nu.
men i min dröm var han jättekär i mig, (undra varför jag drömde så egentligen när jag inte gillar honom överhuvudtaget) kommer inte ihåg så mycket. men han var som en stalker efter mig, så hade han skrivit en lista i sin blogg såhär 1 jag älskar emma 2 jag längtar tills vi blir tillsammans eller nåt såntdär.
så hade edd läst det där & gjorde slut med mig sen vaknade jag, trodde de var sant först . HAHA sen kom jag på fter några sekunder, de är ju omöjligt att de skulle vara sant.

man kan drömma så sjuka drömmar ibland asså. förstår inte, jag lyssnar inte ens på hans musik & jag snackar inte ens om honom, varför drömmer jag om han då?


Kommentarer
Postat av: Sofiamariah'

Haha ;P Men även om du kanske inte gillar han, så finns han ju...och du kanske bara tänker på honom en snabbis när du ser honom på en affish eller något...och då behöver du inte gilla honom för han finns där ändå ;) men jag fattar att du undrar och blir fundersam ;P Kram ♥

2010-07-18 @ 20:49:05
URL: http://sofiamariah.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0