careface

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn? nej förfan
2. Har du sett din bästa vän gråta? yea!
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? huh, jag vet inte
4. Vad åt du senast? tuggumi..? haha
5. Har du fått någon komplimang idag? nej jag tror inte det.
6. Har du varit med i en rättegång? nope
7. Är du polare med grannarna? haha nja. bekant
8. Vilka språk pratar din mamma? svenska
9. Vilka länder har du bott i? sverige
10. Senaste piercingen? läpp piercing, var ju ett tag sen nurå
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? jadu, haha minns inte.
12. Gay? ja! haha.
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? jajamen haha!
14. Har du äggat någon? nej, tror inte det.
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? haha nejnej!
17. Har du varit på stranden? jarå
18. Har du haft en stalker? beror på hur man ser det haha, isf kanske jag har en nu AHHA .
19. Minns du dina/din musiklärares namn? ja ahahah
20. Hur bra är din syn? nja:o eller asså, jag vänder på siffror haha ;)
21. Har du varit på ett party? mja
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? näej!
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? huh
24. Vad hadde du för smink idag? mascara ;)
25. Har du sett din bästa vän naken? ja :)
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? inte vart på nåt;)
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? ja de tror jag!
28. Var är dina syskon just nu? en sover, en spelar data like always.
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? kommer inte ihåg faktiskt
30. Vem ringde dig senast? mamma
31. Vilken tid gick du upp imorse? 11 typ
32. Vad ska du göra i helgen? sova hos matilda antaglien!
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? va social eller bli våldtagen av erik o.o
34. När var du riktigt sjuk senast? oj, vet inte faktiskt.
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? tror de var sångaren i adept.
36. Vad finns i din bakficka? ingenting
37. Har du färglinser? näp
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? sov tror jag haha:)
39. Vad är det första du gör på morgonen? haha, kollar mobilen på dirren.
40. Vad ska du göra efter det här? datoor


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0