Tillbaka

Hello, skulle ju ha skrivit imorse. men det blev inte av pga att jag vakna först klockan sex, så sa min hjärna åt mig att ligga kvar en liten stund till, så märkte jag inte att jag somna. så gick jag upp och trodde att klockan fortfarande var typ tio över sex? så var klockan nästan 8 och jag började fem över. alltså så kom jag ganska så sent till bilden.

dagen var iallafall väldigt seg. här är härliga bilder, från skolan ;) imorgon är det fredag, yäs

felicia <3 skolan

ja ler för skolan & för vikarien olas röv bakom mig.

''neeeeeeeej emmaaaaaaaa''

varning för en bild tagen i stress, jävligt hemsk & jag lovar att
aldrig lägga upp en till sånhär, jag hoppas inte jag är såhär ful
in real. haha tro inte jag söker uppmärksamhet jaja.

tröjan från shock den nya ni vet :)
jeans tights från vero moda (?) ful frisyr och allt pga stress huh.



Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0