THE SILENCE ISNT SO BAD, till i look at my hands and feel sad, CAUSE THE SPACES BETWEEN MY FINGERS are right where yours fit perfectly.

Kollade på paradise hotel igår, stefan åkte :'( buhu, han var ju snyggast av dom alla. får försöka komma över det!

var hemma från skolan idag for some reasons, stavas det så? mådde skit när jag vaknade, vilket var typ klockan halv sex eller nått & jag hade sovmorgon, kunde inte somna om. jag har drömt så mycket inatt så jag kommer inte ihåg allt, haha vaknade iallafall efter varige dröm vilket var tusen gånger typ huh.

hittade denna skiiit gamla bild haha mygood. vanessa & jag.

Kommentarer
Postat av: Anna.G

Kommer ihåg den där dagen emma,

nu är antagligen våra namn borta,Buhu.

2010-01-26 @ 18:19:51
URL: http://shorteeej.blogg.se/
Postat av: Emeli

SV: Haha ja den är fan klockren! Såg den minst 10 gånger i somras också haha ;d <3

2010-01-26 @ 19:23:54
URL: http://emeliinilsson.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0