Svar på frågor!

Anonym: Är du oskuld?
Svar: nopp jag är inte oskuld.

Gurra:

Ska du byta skola vilken,när,vrf...skaru flytta?
Svar: det är inte ens säkert att jag ska byta pga ett misstag;p men isf så
kulturama, vet inte när & nej jag ska inte flytta :)

Josefin:

Om du bara fick äta en mat rätt varje dag resten av ditt liv vad skulle det vara då? :)
Svar: hmm .. jag vet faktiskt inte, inte tacos iaf! :)

hihi:
vill ha många kommentarer ? YEAH !

1. favvo färg ?
2. favvo nummer ?
3. favvo kompis ?
4.favvo mat ?
6. favvo film ?
7. favvo låt ?
8.favvo artist ?
9. favvo film ?
10. vem är din bästa kompis ?
11. varför ?
12. vem gillar du mest i 7an ? /som kompis)
13. i 6an ?
14. i 8an ?
15. i 9an ?
16. är du emo ?
17. har du många vänner ?
18. är du lyklig just nu ?
19. du har coola kläder, vart köper du dom ?
20. vet du vem jag är ?
21. bra :)
22. när fyller du år ?
23. läser du nåra bloggar ?
24. isåfall vilka ?
25. vad äter du till frukost ? oftast ^^
26. skype, msn , fb, pea elr bdb ?
27. bor du i en villa ?
28. tycker du att jag är jobbig?
29. har du nåra fobier ?
30. i så fall vilka/vad ?
31. gillar du nån?
32. om du gör , VEM?!
33. gillar du att skriva ?
34. tycker du att du är tjock ?
35. tycker du att du är söt ?
36. att du är lång ?
37. att du har fina kläder ?
38. att du är poppis i skolan ?
39. att du har ett bra liv ?
40. har du en pojkvän ?
41. eller flickvän ? (:
42. varför heter du turs.blogg.se ?
43. okej
44. vad gör du just nu ?
45. ska jag sluta fråga snart ?
46. okok
47. favorit pogram på teve ?
48. vara helt outsider eller skrika högt i matsalen "jag har mens!" varje gång du har de?
49.spelar du farmville ?
50. har du strumpor på dej just nu ?
51. gillar du att shooooooppa ?!
52. är du cool ?
53. vem är den ballaste personen du vet ? (förutom jag dårå XD)
54. sover du meed gosedjur ?
55. har du en stor säng ?
56. hur många kuddar sover du med ?
57. SLUUT !!

Svar: inte lite frågor haha?:p
1. har ingen favorit färg
2. 18 kanske eftersom jag fyller år den 18 april?;)
3. har ingen favorit kompis.
4. & ingen favorit mat heller.
(+)6. twilight absolut:)
7. går absolut inte att välja har aledes för många, men jag gillar roslyl med boniver mycket, men har många andra kära också hihi.
8. hehe artist vet jag inte ;)
9. ja de sa jag lite högre upp, twilight.
10. vet inte just nu .. :/
11. because ;)
12. många!
13. umgås inte med dom i 6:an men gustav :)
14. mååångamånga:)
15. umgås inte med nior i min skola, jamie kanske isf?;D
16. någonting jag är e mig själv!
17. har jag väl.
18. klarar mig! :)
19. oh tack! olika, shock rockzone kanke ..
20.neps
21. okej?
22. 18 april.
23. ja
24. gaybloggen, emelis, vanessas jessicas paow ibland, kenza. säkert nån mer kommer inte på!
25. macka kanske om jag äter .
26. facebook!
27. nej lägenhet.
28. lite kanske ;p
29. har jag väl
30. getingar, får panik haha.
31. jap
32. jadu;)
33. ja de gör jag.
34. en del dagar kan jag tycka det, men en del dagar så är jag nöjd. men jag är inte överviktig har skolsyster sakt så aa.
35. samma som förra frågan, ibland är jag nöjd ibland inte.
36. HAH absolut inte :p
37. ja annars skulle jag inte ha på mig dom? haha
38. tror nog att de flesta har hört talas om mig, men poppis nä.
39. kan bli bättre, men funkar:)
40. vet inte.
41. nej jag är straight
42. lite geek, men jag hette ju tur på pea & jag kom inte på nått annat, sen gillaed ja de lite haha:)
43. ? haha
44. svarar på frågor & musik.
45. ja hehe.
46. aa?:p
47. kollar inte på tv ofta kan jag säga haha men isf paradie hotel!
49. nejnej
50. aa
51. vem gör inte?:o haha
52. c00000l som satan.
53. um det måste nog vara jag själv, nej skoja bara. vet inte
54. haha nej.
55. ne inte så.
56. fyra kanske, men ibland två eller tre.
57. okej.

Malin: sv: tackar :-) okej, jag ska bidra med en fråga. var har du köpt t-shirten som du har i headern. svara gärna i min blogg också :-)
Svar: den har jag köpt på rockzone i stan:)

nathalie: vilket är ditt favoritband ? :)
Svar: vet inte, lyssnade en hel del på tokio hotel förut, dom & coldplay och kings of leon kanske och broder daniel. äh det är så många i dono :(

Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby !

Ja bara bra här med :) Har en handsmycke tävling i bloggen om du vill delta :)

2010-01-25 @ 22:46:21
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: jenny

ofta du gillar broder daniel!?? :D<3

2010-02-27 @ 11:08:26

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0