Mitt år

Lite om mitt år, väldigt sent jag vet!
(oktober & 2010 satte sig lite snett & vägrar lyssna på när mamma emma säger åt dom att flytta på sig 

Jag var en hel del men söta annapanna, vi sov mycke hos henne haha. varenda fredag kväll så gick vi ut & stekte i sumpan på ungdomsgården, eller så hängde vi i rådhuset, eller så gick vi runt så mycket att vi gick vilse haha, tex en gång i rissne, eller en gång så var vi helt plöstligt i rådmansgatan, då var iof jouline med också ;) btw INGA kommentarer om bilden på mig under den på anna, ville bara visa att jag var väldigt snygg då..HAHA!





Vi firade joulines födelsedag hos henne, haha som kaosade lite vi var tvungen att åka & hämta nycklar blablabla massa hände det vart bråk mellan några och jag vet inte vad kaaaos var det iallafall, men det var skitroliga tider ju, haha herregud är min tanke när jag tänker tillbaks haha miss it <3


                          
vi försökte färga håret blont jag anna nina & matilda, haha resultatet var nog liiiite värre än vad det ser ut att vara på bilden, anna & jag på den här bilden btw, jag och anna hade utg förbud också pga en massa saker, så vi satt hemma hos mig och typ doog av tråk -.- jobbig tid haha;p


                                 
det hände en jevla massa i april, jag fyllde år, jag var i karlstad, grönan öppnade, jag träffa en väldigt het gubbe som slog mig i huvet, haha jag & jouline drev sönder på stan. på den här bilden tex, hahah jag & jouline var inne i en säng affär och låg i en hästens säng och så tröck vi på dom där kontrollerna hela tiden, så hon som jobbade där bah; sängen mår inte bra av de där så sluta & då höll på vi & bah; neeee den blir ledsen vi kränker sängen! haha tillslut så slängde hon ut oss haha, rolig dag :)


                                 
jag & jouline var på grönan typ varenda helg, sen varenda gång när vi kom hem gick vi alltid ut igen, ute hade vi skit kul haha det var då också vi hitta ''vårat ställe'' haha, vi köpte dit glass en gång ock åt, haha sen satt vi och mobba grönjökarna haha. kommer inte ihåg så mycket från maj, det var ingen speciell månad riktigt, men man kände verkligen då hur sommaren började komma, hääppi var man.


                                   
sooommarlov, kommer ihåg känslan, och hur glad jag var. haha, den dagen så var jag med jouline & felicia, vi köpte cider (2,25or) och åkte till grönan, det var asvarmt senare kommer jag ihåg, haha vi hade askul där alltid ju, kommer ihåg på bussen påväg dit så var det en buss bakom den bussen vi satt i, och vi satt längst bak & drev med han som körde bussen bakom oss HAHA! kul det var


                                    
joou åkte till göteborg så jag var med nina & matilda (sötiiisarna på bilden) hela tiden HAH vi hade asroligt. this is my bedroom smack that shickashickashick MM! haha herregud tog den här bilden på dom när nina hade träffat valrossen.. vill du ha lasange? HAHA och matilda hade träffat näsan, alla vet vem jag snackar om tror jag. haha herregud, i'm a dude HAHA! saknar :(<3


       
jag jouline & matilda åkte till mitt landställe, haha vi var mycket på fotbollsplanen och där lärde vi känna emil rasmus ante & jesper. herregud vad kul det var dom dagarna, tex när vi var hemma hos emil rasmus & ante, när vi satt i deras typ stuga och emil bah; jag vet vad vi gör! ante bah; YATZY! asså det låter tråkigt, men jag har nog aldrig skrattat sådär mycke i hela mitt liv som jag gjorde den natten, eller det har jag säkert, men det var första gången på länge som jag skrattade sådär mycket som då, han ante var så jävla rolig haha herregud, kommer ihåg att jag skratta så mycket en gång så jag skrek haha kul tid <3


          
Världens största mupp driv bild! skolan började senare i augusti, sen i september så var jag och jouline på grönan och kollade på håkan hellström, det var seriöst en av de bästa dagarna på hela sommarn om man säger så, eftersom det var varmt fortfarande, fast det fanns andra roliga dagar men den här dagen var en av dom, kommer aldrig glömma, det var så mycket folk så det var sjukt & jag och jouline åkte kvasten för att se håkan och det gjorde vi, sen kommer jag ihåg att jag & jou satte oss vid en himla söt kille(a) hihi, och så åkte vi också katapulten, det var värsta månen oh vad fint det var, bilden btw är tagen innan vi åkte dit, vi hade tråkigt så vi var inne på åhlens city, parfymen jag håller är min absoluta favorit parfym har älskat den sen den kom ut! :)


                                                   
jag & jouliine saknade landet så vi åkte dit igen haha vi stekte en del på bussen ;) haha jouline tog kort in i sin näsa så skicka hon den till några tjejer på bussen HAH dom bah va e de här? eller nått sa dom. sen på landet så träffade vi emil & rasmus och nåra. rasmus puttade mig 3 fyra gånger tror jag, det var väldigt kul men efter var de inte så kul för jag hade ont i huvet och knät, en gång putta han mig så jag flög, jag lovar flöög asså rakt in i skogen haha, och en gång putta han mig, asså jag ramlade inte på en gång, det var som om jag sprang ner i diket själv & sen ramla(?) haha ;p färgade håret svart sen också.


                      
jag klippte lugg! :D jag vet, min lugg har hamnat i mittbena på bilden -.- fast nu har den växt ut haha. sen så hade vi idrottsdag då också, fast man kunde ha drama? på en idrottsdag? haha, det hade jag & sara iallafall, det var så kul, en kille i våran grupp asså herregud! HAHA han; huh tack asså vet ni hur länge jag blivit förföljd eller? ingen förstår nog vad jag menar förutom sara HAH!


                         
i december hände jävla massa haha, jag piercade läppen ;) har fortfarande inte lagt upp video på det, men anna filmade hon har inte skickat den videon ännu, det var en skrämmande dag för mig för jag var väldigt nervös haha, men efter det där tror jag nog att jag kommer våga pierca mig var som helst:o misstolka inte. sen så firade jag också nyår mig mina allra käraste vänner jouline, denise, matilda felicia & nina. det var riktigt trevligt, HAH framförallt inne i solna centrum HAHA! herregud om ni kunde se hur mycket jag ler nu.



                                                                       
& nu var det 2010, vilket känns lite trisst eftersom att 2009 var så bra, men nu har jag börjat tänka lite mer & jag ska göra 2010 till det bästa året någonsin yäää. nu har ni sett litelitelite av mitt 2009 :)


Kommentarer
Postat av: f

HAHHAHAHA.. solna.<3

2010-01-05 @ 21:33:56

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0