Made in sweden

sitter & dricker te hihi, mamma tycker jag tar för mycket socker haha jouline har lärt mig, förut hade jag inte socker i alls:o blää haha. klockan nio så ska jag se på made in sweden, vet inte varför. ringde upp jouline för någon minut sen för att berätta nått jag tycker e skitroligt, fast om jag hade vart i skolan idag & haft kul hade jag inte skrattat kanske? men när jag inge gör nått är allt kul.

sitter & lyssnar på sex on fire med kings of leon, drogade den förut typ 5 gånger om dagen i några månader haha, älskar den fortfarande fast jag lyssnar inte lika ofta. jaja, mamma ska snart få låna datan -.- buhu.
ha det bäst & jag skriver mer ikväll! / Emma

fråga inte varför jag lägger upp den
från i somras.
älskar dig bästavän!


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv gött hörru :)

jo, det är finfint! Är ledig imorgon så ;)

vad har du för dig då?

2010-01-21 @ 21:09:40
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: nikki V

HAHAHAHHA samma hära jouline lärde mig dricka te med MYCKET socker :D

2010-01-21 @ 22:44:52

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0