Lista

Namn: Emma Mårtensson
Piercingar: haha ett hål på varige öra(a) & läpp piercing.
Tatueringar: ne men vill ha.
Längd: vene kort
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: svart
Önskar du att du bodde någon annanstans: om jag gör!
Tänker du på självmord: nej:o
Dricker du alkohol: nep
Röker du: ne jag knarkar
Vilket shampoo använder du: vene :o just nu nått från frisören hah
Vilken parfym använder du: ingen:o eller ibland
Vad är du rädd för: spökhuset på grönan, läskigt haha
Gillar du att tvätta: ne
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja jag e väl en människa?:o hahh
Film du hyrde: tretton
Film du köpte: vetinte
Låten du lyssnade på: losing you dead by april
Låten du hade på hjärnan: brick by boring brick
Personen du ringde: vene:o
Tv program du tittade på: det var nått imorse hos vanne;p
Personen du tänkte på: vanessa nu eftersom att jag skrev om henne precis haha:p

SENASTE..
Bok du läste: jag läser twilight.
Personen du fick mail av: facebook-.-
Personen du fick brev av: polisen hihi inget allvarligt asså.
Personen du fick sms av: alex <3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: vene
Saken du köpte: kläder:)
Hur tidigt stiger du upp: skolan halv sju typ, sen helger beror på, hela lovet typ klockan två.
Gillar du att slåss: nee
Vad ska du göra idag: sova
Är du seriös: ja:)
Vad är du allergisk mot: inget:)
Var har du ont: ingenstans ;)
Använder du hårspray:
Kan du stå på händer: på huvet mot en vägg haha
Favorit serie: kollar aldrig på tv, men om jag måste välja så paradise hotel.
Håkan Hellström eller The Ark: HÅKAN!
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: vet inte va bright eyes e, har hört några låtar med den andra som har fin text men inte min smak, men isf lars winnerbäck.
Salt eller socker: beror på
Gillar du ketchup: nja
Är du glad nu: funkar:D
Var du glad igår: yää
Känner du nån som jobbar på sjukhus: ne :o
Kan du sjunga: vene
Mer värt än guld: vännerna.
Spaghetti eller makaroner: same shit :)
Ett land jag helst vill besöka: många, men thailand verkar så mysigt ju, men nästan vilket som helst som e solitg! men helst thailand.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0