Hemma

hääälo! som jag sa, jag kunde inte sova igår, jag låg och lyssna på musik i säkert över en timme först, sen läste jag twilight dubbelt så länge, somnade efter ett tag och hade väldigt svårt att komma upp i morse, jag var så trött så jag fattade inte att det var alarmet på klockan som dödade mina öron.

iallafall, fixade mig drog till skolan och har vart med om alla hemska lektioner. ojuste! jag såg inte att det var den där tjejen som var med i paradise hotel förut som kom, jag e blind (a) fast jag har bara kollat på programet två gånger kanske när hon var med, jaja.

mitt smink idag, det har blivit helt fuckat nu -.-


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0