halo

sådära, har beställt allting nu! men jag kom på sen att ni får se grejerna när de kommer hihi hemlis :) fast det blev 4 saker, eftersom jag måste spara mina pengar för en gång skull :/

kommer inte kunna somna förns februari 2012. nej men jag kommer inte kunna somna, så ingen ide att lägga mig nu, för då kommer jag ligga i sängen, antagligen ta slut på batterierna på ipoden och sen få ont i ögonen för jag blundat för länge vaken, eller det kanske inte är orsaken. gud vad jag pratar. iallafall, har smsat lite med sötast, ska snart tvätta av mig sminket & det sen sitta här och blogga typ. ha det bäst sålänge! /emma M

anna är söt


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0