Godmorgon (?)

hej bloggen, nu sitter folk & har no medans jag sitter typ astrött och vakna precis.

ska träffa jouline & vanessa idag, vet inte vad vi ska göra. jag har drömt en massa cepe drömmar idag, tex att det var vår (igen) sen drömde jag om att jag var med corre, haha och hennes förra lägenhet den e skitfin iaf så drömde jag att hon glömt en boll där när hon flytta, så skulle vi gå och hämta den så hade dom förstört hennes lägenhet dom som flyttat in nu :( dom hade tapetserat blått med vita blommor och skitfult golv och det var fett stökigt, då blev jag arg.

ska snart äta och börja fixa mig, skriver mer sen. puss på rumpan! /Emma M


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0