2009-2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
mja, inte nått målen i matte
åkt insane på grönan :)
säkert mycket mer men kommer inte på något.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
haha, aa. ne skoja nej nej

Dog någon som stod dig nära?
nupps

Vilka länder besökte du?
räknas norrtälje? haha ne men åh
jag har inte vart i ett annat land, blö.


Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
ja, bättre kontakt med anna hihi
kontakt med honom
samma sommar.

Vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
17 september, 27 april tror jag de var & 4 september.



Vad var din största framgång 2009?
typ, att inte bry mig ett skit om vad andra tycker.

Största misstaget?
låta mig själv bli utnyttjad av pannkakor, haha


Har du varit sjuk eller skadat dig?

de flesta säger att jag är sjuk, men sjuk har jag vart, skadat mig.. hm nää

Bästa köpet?
jag har vart nöjd med allt, förutom kanske något litet .
men jag tror det kan ha vart pengarna jag la för att pierca mig:D

Vad spenderade du mest pengar på?
jag vet inte, t-shirts tror jag, eller underkläder. ääh jag vet inte inge speciellt.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, sommar 09 sen för en stund gjorde han mig glad, jouline matilda & ja. ;)
(angående ''han'' tro inte att jag e deppig, e bara ärlig mohah)

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Paramore - Caught myself
Paramore - Decode
The all american rejects - Swing swing
The cure - Friday i'm in love
Kings of leon - Sex on fire
Kings of leon - Use somebody
Justin Bieber - Where are you now
All time low - dear maria count me in
Robert pattinson - Let me sign
& alla tokio hotel låtar
så många fler, kommer inte på.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
hm, jag vet inte. 2008 var väldigt bra med, det var bättre en längre period där än vad det var år 2009, men lika bra =)


Vad önskar du att du gjort mer?
sattsat på skolan -.-

Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat pengar på blondering -.- haha, men det gör ingenting. jag har vart blond nu iaf?;)

Blev du kär i år?
oja

Hur många förhållanden?
hm, mest på g, en del var kanske inte riktigt det men om man tänker så
så var det kanske tre? plus en sötis nu hihi

Favoritprogram på tv?
kollar inte tv så mycket men paradise hotel isf
osäker på stavningen

bästa boken du läste i år?
jag läser ju twilight nu, men kanske malin + rasmus = sant hehe.

Största musikaliska upptäckten?
va menas med det?

Något du önskade dig och fick?
mycket, privatsaker också hehe men piercing hihi

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
blev äggad, var med jouline hm jag minns inte så mkt :o

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
neee det var väldigt bra.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
den var vart olika, men jag kan säga att jag en period inte var mig själv i stilen alls höhö,
en period köpte jag mest tryck t shirts & lite anorlunda solbriller hehe.
& nu gillar jag rockiga kläder faktiskt. & jag e glad för att jag e mig sj

Vad fick dig att må bra?
jouline gjorde mig glad, och massa andra vänner dådå

Vem/vilka saknar du?
Hanna karlson & anna panna

De bästa nya människorna du träffade?
hm jag vet inte har
träffat många coolingar, men jag lärde känna sofie bättre i somras:D
Årets sötaste?
hemlis :D

Årets hetaste?
robert pattinson :o

Årets största kärlek?
twilight <3
Årets besvikelse?
en kärleks grej buhuh
Årets bästa?
sommar 09, mitt guldkort på grönalund gjorde mig glad,
inte då kanske, men nu gör det mig glad att jag köpte det

Årets snällaste?
vännerna!


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0