Hej bloggeeen

HEJ vad jag saknat att blogga, har vart hos matilda ju & jag sov dära just pga det så blev det ingen bloggning, sov där med rebecca, vi gjorde inget speciellt vi var med elina & nina också, eller jo vi var på varenda station i hela stockholm kanske & frös helvete. inte så kul.

iallafall, så gick min mobil typ halvt sönder, som tur var hade mamma fått en ganska så ny mobil gratis faktiskt, så jag fick den yä, fast jag saknar min gamla så otroligt mycket, hur mycket den än sög så var den typ min bebis haha, men ärligt så har jag aldrig gillat en mobil så mycket. jaja, kameran dog så det blev inga bilder buhu:( måste sluta skriva nu, för jag stressar med att spara detta inlägg så ni inte får misstankar om min död haha. puss på er! / Emma

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0