Videoblogg huh

Är hemma från skolan idag igen .. huh, min röst e typ trasig. eller den var iallafall imorse mår bättre så jag ska gå imorgon. to bad, har ingen kamera huhuh:(
jag gjorde iaf ett videoinlägg .. ganska så hypper är jag just nu haha, och man hör inte ett skit om vad jag säger, & jag ser ut som heeelvete med inge smink & oplattat hår. -
varsegod
ser ut s0m en mupp & ja, jag har en överläpp, vet inte varför det ser ut som om jag inte har någon på videon.



& lite bilder från den fina morgonen.
snygg:'(


Kommentarer
Postat av: Emeli

Fan va skön du äääär haha xD söto :D

2010-02-24 @ 16:29:34
URL: http://emeliinilsson.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0