Torsdag

hej hej & hej. kom från skolan för en stund sen, har bara suttit & lyssnat på musik och druckit te ihiii

hade somsagt ingen sweeedish imorse, skönt. men vi hade engelska sen, vi hade vikarie, jag skrattade helvete åt honom, han betedde sig typ som en 14 åring. vi körde en lek, så fick vårat lag en poäng, så gav han oss ett poäng, sen tog han upp mobilen och höll på med den
betty: stäng av mobilen
vikarien: jaa vänta.

eller nått sånt där HAHA! sen var det massa mer. sen kom jag lite försent till matten buhu, men dagen gick ganska så snabt iallafall. anyways puss på dig.

stans snyggaste bilder.

<3skolan

jag ärhet huh

vanessa vet inte att jag tagit denhär HAHAHHA förlåt vanessa ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

är träslöjds salen råsunda skolans? ser ut som den = )

2010-02-19 @ 17:18:57
Postat av: emma

nej ängskolans:)

2010-02-20 @ 12:32:34
URL: http://turs.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0