saknat mig?:)

lovade ju & blogga idag! på värsta blogg humöret också fast har typ inga bilder ..
Har iaf beställt hem en massa stekiga grejer, jag tror dom kommer idag! de borde dom, ska gå hem till mamma och kolla. to bad, bara hon kan hämta ut dom, suck & hon kommer klockan  6 .. de senaste dagarna har vart jävligt bra iallafall, fast i miss you jou. måste plugga idag, annars får jag ångest eftersom jag har so prov på fredag. ska snart gå till mamma, om paketet inte kommit ännu dör jag -.- haha!
/ you know

en bild bara för att visa att jag fortfarande är sexig fast
jag inte bloggat! HAHAH


låten påminner om håkan hellström hah, & jag älskar honom! gah

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0