hemma från skolan

tjosan i trosan ;) kom hem för en stund sen, asså helvete vad kallt det är, okej det är för jag knapt har kläder på mig men asså herregud, solen skiner men det är så kallt endå, vill bara ha sommar.

annars så var dagen bra. hade idrott sista lektionen, haha jag & felicia hade det kul :) är ganska hes, kommer nog bli hesare eftersom att jag drev & skrek lite på idrotten höhö. hoppas ni har haft en bra dag, pöz

på no, hade tråkigt.

tänker när jag ser den här bilden, fan vad med smink jag har haha!
fast brukar ha lite mindre, ena ögat blev cepe idag.

lollo & jag var sexiga på idrotten, belive me ;)

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0