:(

jaha, så öppnar man dörren kollar ner på golvet så är det inte en enda lapp, ringde mamma besviken buhu :( men då måste det verkligen kommit imorgon, eftersom att jag beställde grejerna i typ.. fredags & posten kommer ju inte på helger så ja, blööö men dom hade iaf mejlat mamma igår att dom skickat iväg det, och de kommer efter två dagar så de kommer imorgon. min blogg är fortfarande tråkig, men den blir roligare imorgon när jag får alla mina grejer, då är jag nog väldigt pigg på att ta bilder!

ska plugga so någon timma innan jag lägger mig ikväll, så det blir nog en massa inlägg till :)

gammalgammal, precis när jag klippte lugg haha ;p

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0