åt helvete med himlen

hejpådig. kom hem för en stund sen, mötte upp matilda & anna i stan. dom letade prao platser, så gick vi till gamla stan, och där fick dom en prao plats typ tror jag. haha, anna ville gå in och kolla på ett kafe, men hon fick inte av mig för jag tyckte det såg så tantigt ut, fast jag skoja såklart höhö <3

right now. sitter och lyssnar på use somebody med kings of leon, får mig tänka mycket på en viss tidpunkt i somras, suck. kommer iallafall så ni vet inte ta några typ, webb bilder. eftersom att jag inte ser speciellt bra ut osminkad i nytvättat hår som fortfarande e ganska så blött. men haare! / you know.

joulines tunga den dagen hon tog piercing, haha stackars. hon satt
& åt bebismat hihi


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0