<3

vet att du hatar bilden. men vill bara påminna dig om att du inte ska glömma bort vem du är & att du bara lever för din egen skull, vet hur jävla jobbigt det är, du tror att jag inte vet eftersom att jag har inte haft så långt förhållande, men tro mig jag vet. jag vet att när man blivit dumpad vill man inte höra ''killar e skit'' för det är inte sant tycker man, så man mår bara dåigt av tanken av att han på nått sett skulle vara dum, jag vet att man inte vill höra ''du kommer hitta någon ny'' för det är det absolut sista man vill, och man vill inte höra att det är över och att det finns andra, och man vill inte höra ''du måste gå vidare, glöm honom''man vill inte gå vidare, man vill bara gå tillbaka & man vill inte tänka sig ett lyckligt liv utan honom, och man vill inte höra ''tänk inte på honom så glömmer du honom'' man tycker typ att människan som säger de e sjuk eftersom att de är de enda man gör.  hur lite man än vill höra det, så måste man komma ihåg att livet är fan inte slut ännu, kommer du ihåg, när jag var jättekär i du vet vem. så i skolan kom han där och jag sprang & grät inne på toan. du följde efter mig & tröstade mig och fick mig skratta, jag ska försöka göra allt för att du ska må bra nu så som du fick mig, må dåligt är det sista du förtjänar.
jag finns alltid här för dig!


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0