Try for the girls and try for tearing this tight clothes She got a hiding all he has is his asshole She'll be bothering me

snodd av emeli!

SENASTE:

Dryck: vatten
Telefonsamtalet: mamma
SMS: jesper mehle
Sång du lyssnade på: be somebody 
Gången du grät: i tisdags.
HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: vet inte
Varit kär: ja
Varit otrogen mot någon: aa..

Förlorat någon speciell person: nja
Varit deprimerad: ja
Varit så trött att du somnat sittandes: haha ja! hos kerstin&emelie
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: inget
färg 2: inget
färg 3: inget

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ooja!
Fått ditt hjärta krossat: nej tror inte det.
Skrattat så att du har börjat gråta: haha, har jag säkert
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: JA!
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: oj många
Hur många barn vill du ha: 2
Har du några husdjur: hah, marsvin som är min brors då
Vill du ändra ditt namn: behövs inte :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: firade med släkt & var i sumpan med sumpan crewet buhu, saknar.
Vilken tid vaknade du idag: halv elva typ
Vad gjorde du igår runt midnatt: försökte sova.
Senaste gången du träffade din pappa: öhm, kommer inte ihåg.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jag vet inte
Vad lyssnar du på just nu: kings of leon
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jaa!:D
Vad gör dig irriterad just nu: två personer som inte fattar ett skit.
Vad är ditt namn: emma kristin elisabeth mårtensson
Singel/upptagen: upptagen kan man säga.
Stjärntecken: vädur förfan
Kille eller tjej: tjej hah
Gymnasie: inte börjat
Högskola: inte börjat
Hårfärg: röd
Ögonfärg: blågrågrön(?)
Längd: 159 typ :(
Vad gillar du gällande dig själv: um, min mage kanske hah
Piercings : naveln, läppen & sen töjningar också.
Tatueringar: har inga
Höger eller vänster: höger
DIN FÖRSTA:
Operation: har inte opererats
Piercing: läppen
Tatuering: har inge
Bästa vän: hanna k!
Sporten du spelade: dans..? haha!
Husdjur: fiskar, min bror döpte en till fille kommer jag ihåg.
Vaccination du minns : hmm kommer ihåg en i fyran. jag satt där i två timmar och vägra.
Alkohol du drack : vodka
JUST NU:
Äter du: ingenting
Dricker du: ingenting
Är du på väg att: kissa på mig
Lyssnar du på: kings of leon!
Väntar du på: att paradise hotel finalen ska börja!

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja 2
Vill du gifta dig: tror de.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: hm, läppar
Kramar eller pussar: båda på samma gång!
Kortare eller längre: läängre
Romantisk eller spontan: både och
Snygg mage eller snygga armar: bryr mig inte så mkt
Tatueringar eller piercingar: tatueringar
Känslig eller inte: känslig
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: bråkstake hoho
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: kan man säga
Tappat glasögon eller linser: nej:p
Haft sex på första dejten: nopp
Krossat någons hjärta: jap
Har du blivit arresterad: hah, typ
Dissat någon: ja
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): jaa
TROR DU PÅ:
Dig själv: jap
Mirakel: nja
Kärlek vid första ögonkastet: ja!:D
Himlen: öh aa:o
Tomten: nej
Att kyssas på första dejten: jarå
Änglar: nja
SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän/pojkvän på samma gång: hah, nep som liten bara
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja
Vad kan du verkligen inte leva utan: vänner, familj
Vad vet inte så många om dig: vet inte:p

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0