Mitt år

bildbomb från 2010 som vart ett lyckligt & olyckligt år.
(har inte så mycke bilder från januari & februari)

Janurari. ingen speciell månad, ganska olycklig månad faktiskt. hah, rätt emo var jag också

Februari. den var väl som januari..

Mars träffade mia som snurrade min värld ordentligt & gjorde mig till en lycklig människa med helt hjärta igen. vi såg även 30 seconds to mars som var den bästa konsären i mitt liv helt ärligt. vi hängde en massa på plattan & jag fick fjärilar i magen för en stund.





April. härlig månad det. all snö är borta, det är min födelsedag. iaf, jag fyllde år och jag lärde känna emelie kerstin edd & massa den 30 april. jag skaffade även guldkort på grönalund den månaden, och såg adept för andra gången live i södertälje.
(min födelsedag)



Maj fin månad de med. blev ihop med edd, vi blev riktigt goa vänner vi. var rätt mycket i vårberg. allt kändes så bra att ingenting kunde bli bättre.

Juni hade en mycket trevlig skolasvlutning med de bästa. haha amir gaybloggen you know? vi var typ miljoner pers i rålis och han var där han med. iallafall, umgicks en hel del med matilda, sen var jag i vårberg mycket också med folket. drog även till landet med matilda, sen kom mia nån dag efter. träffade även alex. sen så var jag i karlstad också med mamma simon och victor. fyfan vad arg jag var över att åka dit kommer jag ihåg.







Juli hängde i vårberg med världens ballaste. vi var i gömmarn några gånger. jag & edd gjorde slut också. hade en rolig dag på pride med mia & matilda. emelie och kerstin fyllde också år, vi hade de väldigt kul i deras källare







Augusti
jag åkte till spanien med matilda, vi hade de skitroligt, åt tapas för första gången där, spydde nästan fan.  hängde i kungsträdgårde ockå när de var ngn rock grej där hah. sov mycket hos emelie och kerstin. vi sov bort hela dagarna och var vakna hela nätterna, kerstin skrämde mig och emelie med masken som fan shit. skolan började också. var alltid i stan efter skolan med emelie kerstin ahlem & mia. vi hade de så kul åh. piercade även naveln!













September en av de bästa månaderna på året. 7de september, glömmer aldirg. jaja, sov hos emelie och kerstin typ varge helg med världens finaste folk. jag bar på sveriges största lycka, och jag hade världens alla fjärilar i magen.







Oktober
jag umgicks med emelie kerstin ahlem & mia dag in och dag ut. vi hade de en rolig kväll hemma hos mig. köpte en hel del trosor den månaden. jag gav också emelie världens smäll i ansiktet haha gud vad jag gick runt med ångest efter det. mitt liv va bäst, om man bortser från sorgen man gick runt med när man fick reda på datum emelie och kerstin flytta.

(ÄGG I HÅRET)



November
skolan gav mig ett fint lov med världens underbaraste människor på jorden. vi blev utslängda från cafét vi fikade på under varige dag hela lovet typ. vi hade två mysiga nätter hos min pappa, vi klädde ut oss och åkte in till stan. vi satt på bryggan i gamla stan och hade det så mysigt och roligt som man kan ha det. vi gick bus eller godis och fick 40 kronor och en banan. vi gjorde bara roliga grejer. efter lovet så kom dom sista dagarna med emelie och kerstin, varige dag skolkade jag min skola och åkte till vårberg(där jag inte vart sen den 11 november vilket fortfarande känns anorlunda eftersom de var där ma alltid var) den två sekunder senare så var det den 11de november och jag fick säga hejdå till min bästavän, och till tjejen jag jag var hemskt kär i. sen fick jag se dom åka iväg med taxin. hemsakaste dagen i hela mitt jävla liv. reste av månaden så var jag med ahlem & mia en massor och hängde på plattan. hah.







December
har umgåts med världens bästa mia och ahlem, har haft två hemska dagar i skolan. har upplevt en julafton som fått mig skrika av glädje så mycket som jag aldrig gjort innan när jag fått en julklapp, beskedet om att få träffa emelie och kerstin den 21 mars gjorde mitt liv lyckligt. och nu är det snart ett nytt år. när jag nu läser igenom de här månaderna så känns det som ett år är som 1 sekund.








Kommentarer
Postat av: PinkySwear ;)

the best time.

mars 05 :) <3

lyckligaste dagen i mitt liv

2011-01-03 @ 13:10:11

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0