Innan jag lägger mig är gör jag som alla andra

Året:
Hur var 2010 för dig ?
bäst!
Var det bättre än förra året ? mycket bättre!

Någonting du aldrig kommer att glömma från 2010 ? yes, att de var de bästa året & jag har träffat så mycket vänner och insett extra mycket att man ska ta vara på tiden.
Har du hittat en ny favorit artist ? nope.

Vilka låtar förknippar du med 2010 ? natteravn, at least give me my dreams back we all turn back to dust, nothing good has happened yet massa mer.
Har du rökt ? - ja
Har du druckit alkohol ? - haha aa
Har du kysst en främling ? nepp

Kärlek:
Hur var din kärlek under 2010 ?
mycket mycket myyyycket fin
Har du vart kär ? ja
Har du sagt "jag älskar dig" till någon ? japp!
Har någon sagt "jag älskar dig" till dig ? jap!
Har du haft ett hemligt förhållande ? nja.. kanske
Har du lekt med någon känslor ? lite...
Har du ångrat något  ja!
Vem var den bästa pojk/flickvännen du hade ? - hah, vet inte.

Sorg/Hämd:
Har någon i din närhet skadat sig själv med flit ?
kommer inte ihåg, tror inte de.
Har någon i din närhet tagit självmord ? - nej thank good.
Har någon i din släkt avlidit ? nej!:D
Har du slagit någon på riktigt med knytnävarna ? nej
Har du varit i slagsmål? nej & har aldrig slagits i mitt liv heller.
Har du velat hämnas på någon ? hah, jag tror det
Har du gråtit? ooooja


Personligt:
Har du gjort något du ångrat ?
ja!
Har du skämt ut dig ?
oherregud, OM jag har
Har du ljugit för en vän ?
inte vad jag kommer ihåg, vitlögn säkert!
Har du vart ute en hel natt ?
hah tror inte de
Har du vart uppe en hel natt ? oja
Har du blivit tagen av polisen ? inte 2010 nej!

Skola/Fritid:
Vilken/vilka skolor har du gått på ?
ängskolan
Har någon gjort något elakt mot dig i skolan ? ja hah
Har du gjort framsteg ? nja.
Har du haft alla rätt på ett prov ? nej, men läxförhör!
Har du kommit försent? jap
Har du försovit dig ?
ja, olagligt många gåner
Vilken/vilka sporter har du gått på? inga


Vänskap:
Har du träffat nya vänner ?
oja! bästa man kan hitta också
Har du förlorat en vän ? ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej tror jag inte

2011:
Hur tror du att 2011 kommer att bli ?
mycket bra! 21 mars oooh. men jag tror 2010 kmr va bättre. men de blir säkert bra!
Ser du fram emot det nya året ? ja varför inte:)
Tror du att det kommer bli roligare än detta år? nej
Tror du det kommer hända något roligt ? haha jag vet att de kommer hända roliga grejer
Tror du att det kommer hända någonting tråkigt ? ja
Tror du att du kommer att sakna 2010? ja. jag saknar redan en massa från 2010 så ja.


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0