Dag 04: Något du saknar

någonting jag saknar är att vara med världens bästa människor ahlem mia kerstin & emelie hemma hos mia.

de finns mycket jag saknar, men det är nåt jag saknar som fan. att varge dag efter skolan eller skolka några lektioner för att åka till mia och vara med varann. hah, vi kollade alltid sex and the city och drack cola typ, alla gånger vi körde anden i glaset, och ringde han den där ben. alla gånger man suttit och gråtit i mias soffa typ, för att emelie och kerstin skulle flytta & efter det fått kramar av dom som tröst. vi var alltid hemma hos mia, kollade på film och tog det lungt hela tiden. sen när emelie och kerstin var tvungna att åka hem brukade vi följa med.  när emelie och kerstin precis hade åkt iväg med taxin när dom skulle flytta, stog vi kvar och grät lite, sen åkte vi hem till mia. jag har aldrig känt mig så tom som då. de kändes så fel att vi tre satt där bara utan dom.

att efter skolan sitta hemma hos mia och umgås med kerstin ahlem emelie & mia är något jag saknar som fan. vi har gjort så mycket med varann som jag saknar, men att vara hos mia med dom var som ''en del av min vardag'' som försvann när kerstin & emelie flytta.  och jag ångrar nu när allt det där är över att jag inte tog vara på tiden, hur vanligt och ospeciellt de än kändes då att vara där varge dag är så betydelsefullt nu.

lite bilder från dagar hos mia.







Kommentarer
Postat av: Sofia

Emma, jag älskar din blogg!! ;D ♥

2010-12-19 @ 14:28:47
URL: http://sofiamariah.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0