tråkis

Vad heter du? emma M
Vilket år och datum är du född? 18 april 1781
Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? ja
Är du kär? nja
Gjort nåt du ångrar? haha jaaa!
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? yes
Är du blyg? beror på.
Vilken årstid gillar du mest? sommar!
Favoritdjur? men palla :) har inget
Vad består din garderob av? typ t-shirts & koftor haha
Hur mycket pengar får du varje månad? 1000
Vad köpte du senast? en bikini
Den bästa filmen? 8miles kanske.
Vad är klockan just nu? 20:26
Hur mår du? bra:)
Vem kysste du senast? ebba.
Är du mörkrädd? nej!:)
Vart skulle du helst vilja ha piercing? andra sidan på läppen.
Saft eller alkohol? saft smakar skit, alkohol.
Största svaghet? um, får ångest av minsta lilla skit haha.
Röker du? händer
Bästa bok? malin+rasmus=sant
Blivit rånad? nein
Humör just nu? depp
Vilka internetsidor besöker du varje dag? fb ec & blogg.se
Vad slösar du mest pengar på? ingen jävla aning var mina pengar går på
Kan man vara vän med sitt ex? de tycker jag.
Favoritchoklad? amigoooo mmmh
Varit kär i en kändis? ja, jimmy jansson i 3:an haha!
Har du lätt för att kunna lita på folk? ja :)
Är du lycklig? yes
Använder du smink? mascara, ja
Hur ofta motionerar du? never haha!
Vad har du för drömmar? hemlis :)
Blivit förföljd? nja
Hur svarar du i hemtelefonen? hallå?
Hur svarar du i mobiltelefonen? beror på vem som ringer:)
Ringer det mycket till dig? mamma, ja! haha.
Ringer du mycket? nei
Vem ringde du senast? alex typ.
Hur mycket pengar har du? inga:(
Antal timmar sömn inatt? vetinte haha1
Sover du ensam i natt? nej :)
Vem sov du hos senast? matilda.
Vem sov hos dig senast? jmatilda tror jag xd
Vem vet mest om dig? jouline
Vem vet du mest om? jouline tror jag xd
Vad ser du fram emot? SPANIEN!
Vad vill du just nu? att sommarn aldrig ska ta slut.
Vem hånar du? ingen ?:p
Vem längtar du mest efter? hanna
Vem vill du helst slippa? ingen :)
Vem stör du dig på? ingen
Vem vill du sova bredvid inatt? jag vet inte haha:p
Vilken årstid är det nu? augusti
Anser du dig själv snygg? nej, men inte ful heller.
Har du varit kär? japp
Är du en bra partner? tror de:)
Har någon varit otrogen mot dig? nej trorinte det
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? typ, tre gånger, fast av misstag alla tre gångerna :( hemsk känner jag mig.
Har du varit otrogen? nei
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? uppraggad, kan inte ragga :( haha
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja
Vad åt du senast? frukost
Är du polare med grannarna? vi hälsar.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0