Sista inlägget på en vecka.

är hemma hos matilda nu. loggade in på datorn för att skriva till er, ska snart gå & vara social mot matilda när jag är klar hoho. vi var på ung08 idag, de var helt okej, ahlem uppträdde också, hon var så jävla duktig mycket bättre än alla i sin grupp, och modig är hon. ni som känner mig vet att jag blir lätt rörd över saker, jag började gråta när en liten kille ''vann'' med sin dans på scenen, haha!

åker till spanien imorgon som ni kanske vet. ska bli så jävla kul! ska ta en jävla massa bilder, och ska blogga som fan när jag kommer hem. kommer sakna min blogg buhu, pallar inte sätta mig vid nån dator där direkt.

vi hörs om en vecka!
puss


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0