Jag ville vänta tills du frågade och du frågade tillslut jag hörde sånger i mitt huvud men dom kom aldrig ut

hey.
skolan började idag, hemskt var de att gå där vid pingisborden, vi fick bullar & saft på skolgården som vi får en gång om året typ av våran oendligt nyttiga skola. kerstin emelie denise & jouline kom oväntat dit, vilket gjorde mig mycket lycklig. vi drog till stan, jag köpte en hårfärg & en toning på shock. tjejen i kassan rekomenderade toningen efter, för den ska tydligen ta bort de gula. hårfärgen ska vara asbra. sen gick vi runt & kollade lite, så åt emelie & kerstin på burger king.

nu är jag hemma, ska till kusinerna senare, för att adam en av dom fyller 10, aw de känns som om de inte var så längesen han var en liten bebis & drog mig i håret.

felicia & jessica imorse innan skolan!

lollo & jag ;)

denise & jag i stan!

ni anar inte hur mycket minnen jag har med den här bruden!









Kommentarer
Postat av: Anonym

måste ba säga att eme är sjuuuukt fin..

2010-08-24 @ 13:49:02

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0