Hemma

har inte bloggat pga att jag sovit hemma hos matilda en natt, sen emelie & kerstin två nätter. vi gick & la oss klockan sju kanske båda nätterna, fast jag & emelie somnade typ vid 8 eller nåt för vi låg & snacka och skratta aslänge.
sen var jag på konsär i kungsan i förrigår,asnice.


inatt kollade vi på en skräck film, som gjorde oss rätt rädda efter de, haha för sen så satte kerstin på sig en mask och gick efter oss med kniv. jag och emelie blev rädda på riktigt, kerstin gick efter mig en gång och då sprang jag rakt in i väggen haha, och jag råkade skrika högt som ett cepe en gång också. jag & emelie hade panik hela tiden, på riktigt asså. sjukt.

vaknade klockan typ halv fem idag haha! senare åkte jag hem och nu e jag hemma.

är absolut skyldig en bildbomd!
lite pinsamt faktiskt har sett nu att jag lipar på ungefär varige bild. .__.

matilda i kungsan!

haha min favoritplats på ung08 förra året, plankorna!
på tisdag kommer ni säkert se mig sitta där HAH!

min otroligt söta vän alex!

mikka, emelie & kerstin <3

HAHA!

elskling <3

de bandet var faktiskt bra att kolla på!

ilövyou

mina sötisar <3

asful bild, w/e

<3

haha ingen berädd förutom emelie!

gubben i bakrunden <3
HAH, bebisar <3

fetfulbild iloveyouso <3

mia <3



Kommentarer
Postat av: Mia

låter awesum!

jag fäljer din blogg asso :o

2010-08-08 @ 21:46:50

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0