En av anledningarna till att jag inte bloggat.

Man lär sig så mycket när tiden tar slut, tex när en vänskap dör ut, eller när man krossas över att ett förhållande är över. om ungefär fyra veckor, flyttar två av mina bästavänner till spanien, mina favorit tvillingar, de två tjejer jag fått hundratals minnen med på sån kort tid, så mycket minnen på sån kort tid har jag aldrig fått med någon förut. för första gången på säkert ett år, har jag gråtit tre gånger på en dag, kunde inte hålla inne tårarna när emelie pratade om när dom skulle flytta, varenda gång jag tänker på de fylls hela ögonen med tårar.

jag har blivit sårad i kärlek, ångrat att jag inte tagit vara på tiden, & jag har varit med om vänskap som tagit slut, som fått mig längta tillbaka. men jag har aldrig, i förhållanden eller i en speciell vänskap tänkt på att jag borde ta vara på den känslan av att umgås med en nära vän eller pussa på någon man älskar. förns nu, när jag vet vad som snart kommer hända, så ska jag ta vara på den sista tiden, ha så jävla roligt som det kan bli, & umgås med dom jag älskar att umgås med. jag vet att ingenting kommer vara som förut när emelie & kerstin flyttar, just därför ska jag fortsätta leva mina dagar så som jag gjort nu de flesta dagarna sen den 31 april. för jag vet att när tiden kommer, och jag måste säga hejdå, kommer aldrig funka.'

sån ful bild

åh, vad jag älskar er.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0