skolan suger.

hej töntar ;) försökte få mamma att låtamig va hemma idag eftersom att felicia börjar smitta mig.. typ. HAHA.
fast hon sa nej & då sa jag abooooooo.. nej inte direkt men jag tvingades till skolan iallafall, jag fixade mig inte imorse, plattade håret bara hann inte mer pga att jag sov för länge.. vet att alla ni vill veta det.

haha btw. en gubbe skulle berätta om typ jesus & så för oss idag på 20 minuter eftersom fredrik inte var där.
han pratade tyst som fan, lovar man hörde inte. & han sa inget om jesus utan han bara stog dära typ haha, sen sa han: nej jag måste gå hem och laga mat .. hahaha, sen sa någon bah; du kan berätta för oss nu? han bah; nej det behövs inte. HAHA

vi fick också våra omdömmen idag, inte så najs. fast bättre än förra terminens iallafall.

vi höööres.

kolla vad vacker jag var 5:an..
HAHA

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0