Ojoj

pinsamma testet för tjejer 2010!
har du pojkvän? Nej
är du oskuld? nääe
har du hånglat med någon 2010? jaop
har du kramat någon 2010? haha nä fett äckligt, ja!
har du hatat någon 2010? inte hatat, nej
har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? japp
har du haft sex 2010? nej :)
är du kär nu? ja.
kan du vissla? ja lite:)
äger du en mascara? haha jap
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? nääee
är du emo? nej, jag är mig själv.
är du brat? nej :)
gillar du vältränade killar? bryr mig inte om dom är spinkiga eller vältränade.
gillar du nörd-killar som pluggar? plugga är bra, men man borde leva också. så nej
gillar du tjejer? ja? :p
är du bisexuell? jag är lebb
har du nångång tyckt om någon i din ålder? faktiskt inte :)
är du brunett? nej, svarthårig
är du blond? nej
är du glad? nej

HELT SERIÖST.

vad har du på dig för underkläder? fula trosor, en svart & rosa bh.
hur gammal har ditt äldsta hångel varit? 94
när hade du sex senast? - 09
i så fall, var det skönt? - det var äckligt.



Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0