MIA


Vad heter din bästavän?

Mia ekström
Hur gammal är hon/han?
97a:D mini mia <3
Vad är hennes favoriträtt?
vet inte :( typ frysta bullar HÖHÖ
Vad är hennes favoritfärg?
tror inte hon har nån speciell <3
Vad är hennes favorithobby?
va i stan hihii:D
Vad får henne att skratta?
''aa en fet jävel''
Vad lyssnar hon på?
rockrockrock<3
Vad gör hon om hon inte får som hon vill?
hon gör puppyeyes & säger ''snällaaa''
Är hon morgonsur?
ne, morgonsöt
Kan du hennes hemnummer och mobilnummer utantill?
haha ne:/
Vad är hennes favoritord?
''icapåse''
Har hon pojkvän?
neje
Har hon lätt för att bli arg/sur?
nä:D
Hur skulle hon reagera om du vann 34 miljoner?
typ woooooooooooooooooooooo
Vad gör hon om hon har en ledig dag?
senast hon va ledig va hon med mig:)
Vad tycker hon om Darin?
HHHA nejförfan
Vilken är hennes favoritsport?
fotboll antar jag.
Har hon någonsin varit kär?
ja!
Säger hon allt till dig?
de tror jag <3
Vad tycker hon är bäst, vinter eller sommar?
sommar :)
Tycker hon om att dansa?
inte speciellt vad jag vet!
Vilken tjej tycker hon är finast?
måna ;)
Vilken kille tycker hon är finast?
vetinte :o
Vad ska hon göra i helgen?
träffa mig!:D
Hatar hon någon?
vet inte, någon tror jag!
Om hon fick åka utomlands vart hon ville vart skulle hon åka då?
vetinte:o
Vad ska hon göra i veckan?
skola träffa mig:)
Vad ska hon göra ikväll?
slappa hemma!
Vilken är hennes favoritfilm?
ärligt,vet inte!
Vad hatar hon mest i hela världen?
fjortisar tror jag hahaha
Vad skulle hon göra om du slog till henne?
slå tillbaka:)
Jobbar hon?
nein
Har hon gjort något riktigt dumt?
dedu:)
Har hon skämt ut dig nån gång?
HAHA hos arvid HAHAH
När pratade du med henne senast?
10 min sen kanske
När såg du henne senast?
tisdags!

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0