Lista hoho

Jag har i mitt liv:
(x) Rökt.
(x) Snusat
( ) Knarkat
(x) Druckit så mycket att jag spytt.
( ) Stulit en bil.
(x) Hånglat med motsatta kön.
(x) Varit kär.
(x) Snattat.
(x) Blivit tagen av polisen
(x) Skolkat
(x) Varit utomlands. -
(x) Flugit flygplan.
(x) Gått vilse.
(typnäe) Varit nära på att dö.
(x) Gråtit dig till sömns.

(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
(x. tror det, när jag drak & skratta)Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan.
(x) Dansat i regn.
(x) Gjort ett sugmärke.
(x) Åkt skidor.
( ) Genomgått en operation.
(x) Sett en del av mig själv brinna.
(x) Somnat i skolan/på jobbet.
( ) Använt ett falskt ID.
( ) Varit med om jordbävning.
(x) Rört en orm.
( ) Blivit bestulen.
(x) Blivit missförstådd.
(/) Blivit misshandlad
( ) Varit i en bilolycka.
( ) Varit vittne till ett brott.
(x) Fått en önskan inslagen.
(x) Suttit på ett tak.
(xxx töjning, ajajaj) Skrikit så att jag inte fått luft.
(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar.
(x) Stannat uppe hela natten.

(x HANNAS LAND! de fanns inge dusch, fyfan va äckliga vi var.)Inte duschat på en vecka.
(x) Blivit puttad i en pool med kläderna på.
( ) Brutit någon kroppsdel.
(x) Sovit naken.
( ) Tatuerat mig
(x) Piercat mig på annat ställe än öronen

Kommentarer
Postat av: hanna

HHAHAHHAHHAHA MITT LAND! fast vi bada faktiskt ;) hahahhahah mne ändå ;d

2010-04-13 @ 17:11:59
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0