fina fina Torsdag

Hej på er ;)
var ju i stan idag med massa folk. jag mötte först upp mia & hennes kompis emma, stötte på farmor påvägen också haha. sen gick vi till plattan, mötte upp agnes alice & massa folk. sen mötte tusen människor till, alla satt på muren haha, och alice slog mig hårt som fan på armen:( haha men hon e fin endå.

sen gick jag hanna agnes mimmi måna sofia & massa till kultan, de var gratis bio där haha. så ringde alice mig, så bad jag henne komma i önödan för hon skulle tydligen hem :( förlåt alice. sen var de tydligen ingen bio först utan någon från kth som skulle prata haha. agnes bah; vart smyger man ut om man får tidsbrist? HAHA. sen reste jag agens & mimmi oss och gick till nån bio, för mimmi skulle gå med sin bror & mamma. sen när vi kom tillbaka var vi med mia lite, sen åkte hon så var bara jag & agnes kvar.

vi satt i trappan, så var de en seg tant som höll i sig i mitt huvud när hon gick ner som ett stöd? så skrattade vi en del.

hade en fin dag iallafall :)

pinsam bild, måste bara visa felicia. HAHAHA vi gick i femman där .. HAHA

Kommentarer
Postat av: f

EEEEEEEMMAAA TA BORT ;o,OooOOOO

2010-04-08 @ 21:49:30
Postat av: betty

HAHA va söööta!<3

2010-04-08 @ 23:07:18

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0