cepetext jo jag vet


vet att alla älskar att läsa mina svar på sexfrågorna.
(wtf texten?)



Ärlighet


Ditt älsta hångel? 94a

Hur många har du varit riktigt kär ipå riktigt, 2 kanske

När kramade du någon sist? timma sen, matilda.

Har du svårt för att bli kär? gilla någon ganska lätt, kär ganska svårt

När kysste/hånglade du med någon sist? nån månad sen.

När fick du senast en komplimang? kommer inte ihåg.


Har du Någonsin


Playat? nej för fan.

Hånglat med någon riktigt fulhaha japp

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej:=

Gjort något riktigt dumt? japp

Gjort något du verkligen ångrar? oja

Gjort något olagligt? Haha jup

Blivit polisanmäld? jao

Slagit ner någon? nej.

Skämts över dig själv? näj

Senaste Månaden


Saknat någon? - jajamen
Ångrat något?
faktiskt

Ljugit?
tror inte det:o

Svikit någon?
–  nej

Haft sex?
näp

Gråtit?
- hah, ja det har jag.

Skrattat?
- varige jävla dag haha.

Slagits? -
neps


Sex-frågor


Den äldsta du haft sex med? 95 :)

Den yngsta?  95 haha

När förlorade du din oskuld?    när jag var 12

Vem tog din oskuld?  fråga inte.

Hur många har du haft sex med?  femhundra

Vem hade du senast sex med?  snacka inte om det haha

Skulle du kunna tänka dig att ha sex med samma kön?  haha, självklart?
Har du haft sex på fyllan?nej.

Ser du sex som en "stor" grej? um, nej .

Kört oskyddat?ofc bre
Slickat någon?ofc

Haft sex med någon du inte varit kär i? - nej.

Har du kysst någon idag? näpp

Har du ett förhållande? nej.

När går gränsen vid otrohetnär man är otrogen.

Har du varit otrogen?nej.

Är du romantisk? –  haha, jag tror det, i förhållanden iallafall, är kelgris.

Är du svårflörtad? -  nja, beror på.

Har du lekt med någons känslor? - tror det :(

Hur länge var ditt kortaste? –  um va?xd

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande, singel är ensamt.

Är du en bra pojk/flickvän? -   tror det.

Vem sov du senast bredvid? - jouline

När fick du din första kyss? - haha, på dagis.

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? blivit dumpad av de vart kär i, dumpat dom som gillar mig hahaha

 


Senaste personen som


Sov i din säng?  jouline om de ska va ngn annan än jag?:p

Såg dig gråta? mamma tror jag. lol

Du gick på bio med? hum, vanessa

Du pratade med i telefon?agnes typ :p



Du



Fullständigt namn? Emma Mårtensson

Vart bor du? -  hor sundbyberg

Bor tillsammans med?mamma, mina syskon

När är du född? - 18 april : )

Hur många har du kysst? jadu, haha.

Vem kramade du senast? –  matilda.

Pussat någon idag? - nepps.

Vad sover du i? - byxor & tröja. hahah, jag fryser hela tiden.

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? OJA


Vill du ha barn? nej för fan



Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0