skolan äter min hjärna, ao

hej på dig. skolan idag vad seeeg, men tack gode gud att vi inte hade slöjd, & började nio gjorde vi också, ye. haha juste, idag när vi hade tusen års hål timme, så satt jag & pratade med sara & felicia, och de åkte runt en sån där fluga vid hennes ansikte så hon typ såg ut & lida och vifta med handen framför ansiktet, men jag såg inte flugan så jag bah; ehm har jag dålig andedräkt eller vad gör du? nått sånt där, HAHHA fan vad vi garva sen.
just nu sitter jag & lyssnar på musik och har veldans tråkigt. ska träffa lorina lite senare ikv, kul :) får se vad vi hittar på. btw, jävlaaar vad det blåser ute föresten, jag & felicia gick ner för en backe i näckrosen, de kändes som om jag skulle ramla eller nått heh.
anyway pusspuss
/ Emmaa

nina & matilda, ja de var en hel del roliga dagar vi hade i somras asså,
bild tagen ganska så precis efter nina träffat valrossen! hahaha


Kommentarer
Postat av: Anonym

nina är en valross ;)

2009-11-03 @ 18:55:28

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0