sjukling

hejsan hejsan. sitter här vid datorn, är hemma från skolan idag pga min hals, den gör ortoligt ont, sen nu har jag ont i huvudet oxå. yeees. anyway sitter såklart & lyssnar på Tokio Hotel Automatic. där min finfina pojkvän dyker upp ibland (in my dreams) hehe. juste, i morse hade jag så otur, jag gick upp och va skit törstig så tog jag ett glas & tappade det i marken :( typiskt jag skit klantig, jag fick sån ångest att jag höll på att dö åh. ska försöka sluta tänka på det. jaja, väntar på att matilda ska komma. ska ge henne gamla kläder som jag aldrig använt heh, visst e jag banta snäll? aja
hörs senare pusss/E

BTW! grrrrrrrrrr


Kommentarer
Postat av: Anna.G aka Hesten

Emmmaaa bara för ja läste det där,skulle jag kunna komma till dig någon dag och få resten av mina kläder dom har varit hos dig ett jeevla bra tag nu :p

2009-11-11 @ 12:43:00
Postat av: emma

haha, jaa jag tänkte lägga ner dom i din väska men glömde:o kom när du vill:) <3

2009-11-11 @ 14:36:12
Postat av: Anonym

är lite anus sjuuuk,men kommer en vacker dag :')

2009-11-11 @ 17:37:48

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0