måste städa mitt rum blö

mupp bild (tänk på att jag e sjuk oxå så jag ser helt död ut hehe)
riktig lejopard

mitt rum är kaos, mamma fortsätter tjata om att jag ska städa, jag säger bara sen seen hela tiden, men nu inser jag verkligen hur jävla svårt det är att hitta saker i den här röran haha, jag måste plocka från min säng nästan när jag ska gå & lägga mig. jag tjänar ju på att städa? jag slipper typ hålla på och plocka bort en hel klädaffär från sängen när jag ska lägga mig, sen slipper jag mammas tjat om att jag inte kan ha ett eget rum & att hon tänker sluta städa åt mig -.- suck. haha men hallå, det är ju inte jag som ber henne städa? varenda gång jag går till pappa och sen kommer hem t mamma igen så är det helt städat i mitt rum, & det var ju ingen som bad henne så hon kan inte skylla på mig. aja haha, ska vara tacksam över att hon städar ibland.


Kommentarer
Postat av: vanessa

fin bild!!

2009-11-13 @ 18:56:46
URL: http://vanessaoskarsson.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0