hey på dig

hej på dig. mja, jag har skrivit lite i den här bloggen förut, men har typ inte kommit någonstans, den har vart ganska så ointressant, men nu börjar jag om igen! som de flesta vet heter jag emma. hehe ;) idag så gick skolan bra, inte allt för långa lektioner, & inte många heller (happy) på matten går jag ju hos ewa-marie extraläraren, & det är lite bättre än matte med hela klassen hos janne, för där är vi bara 6 st så jag kan iaf konsentrera mig. sen på so:n jobbade vi bara med teatern vi ska visa upp, sen no & vi hade någon konstig vikarie som inte snacka no utan matte (?) sen hade jag idrott, & den lektionen gick sååå segt. min hand på min panna pga någon anledning, så kastar joel en boll på min hand som e på min panna så jag river mig själv med naglarna, aaargh. jaja, när jouline slutar såska jag möta upp henne för att byta jacka, eftersom att mina skåpnycklar är i min jacka som hon har. aja, skriver väl mer senare
puss på rumpaan
/ Emma


jag självarste stekarn? btw så e jag iiinte blond längre
BACK TO BLACK! :D


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0