helloo

hejsansvejsan. yes i know, har inte skrivit något i helgen men för er som är intresserade vad jag gjort kan läsa:) tyvär har jag inga bilder :/

Fredags: träffade upp matilda, vi åkte till stan & gjorde inte ett skit, sen ringde kevin & då åkte vi till duvbo. & jag skulle sätta mig & kissa och då kom det en kille & jag visa typ halva arslet. aja, sen mötte vi kevin dårå & gick hem till honom, vi kollade på två filmer, en var sann oxå omg & det var en skräckfilm som var mega läskig blö, sen såg vi på en lite roligare film (kommer inte ihåg vad filmerna heter:/) haha, den var typ som scarymovie skitkul. sen drog jag & matilda hem till henne så sov jag där.

Lördags: vaknade hemma hos matilda ofc ^^ sen fixa vi oss. så åkte matilda till rissne & jag träffade jouline i tc, vi var där ett litet tag, jouline putta mig så jag flög in i en tant & hon blev inte så glad hehe jouline-.- sen åkte vi hem till mig för jag kände mig fortfarande sjuk så vi tog det lungt först typ, sen handla vi en massa godis & cola, men jag råka hälla ut en hel ny cola (typiskt mig typ) efter det tjata jouline om hur klantig jag var i kanske två timmar ;p sen gick vi till mig, vi satte på filmen '' i am sam'' typ, o herregud vad hemskt sorglig den var, jag var nära att gråta. den handla typ om en handikappad kille som har en dotter, som han ofc älskar skit mycket & hon älskar såklart honom och bara för att han är handikappad får han inte ha henne kvar, stackars. sen satte vi på oc, & somnade sen i soffan, så vakna jag tjugo i sex & väckte jouline, tillslut när hon gick upp så la vi oss i min säng ist. haha, sen åkte jouline hem i morse så jag stannade kvar här & har sovit ännu mer & kollat film. ska nog se en till snart :)
aja pussar



Kommentarer
Postat av: jouline

emma :O son lilla flickan som var barn hon är med i neew moon :D hon e skit söt där. ska visa dig sen ., love u

2009-11-16 @ 09:51:25
Postat av: jouline

juste du måste fixa min blogg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!idiottt :D

2009-11-16 @ 09:51:49
Postat av: Anonym

e hon:O:O ja vill oxå va med i new moon :( hhahah:d key <333

2009-11-16 @ 11:03:11

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0