Emmas helg

såhär såg min helg ut! tyvär inga bilder eftersom jou ff har laddaren-.- men jag ska få den idag!

Fredag: skola, slutade klockan tio över två typ, då gick jag hem till mamma & sen kom jouline dit, så tog vi tbanan till stan & så köpte jag ett par vantar och en palestinasjal eller hur det stavas & vad det heter på shock, sen gick vi till rockzone, så såg vi tjocktröjan jag ville ha så vi stog vid kassan så kommer M in hoho, det var rätt så pinsamt, jaja, sen köpte jag en ny plattång också en liten hah. sen åkte vi hem till mig igen och fixade oss, sen gick vi ut vid mig, sen vid kvart över sex så gick vi till bion, och där var det en hel del folk eftersom att alla skulle ju se på bamse? haha nej men alla skulle ju såklart se new moon, en tjej hade tom röda linser på sig. så fick vi gå in, vi hade ganska bra platser faktiskt & hela salongen blev full. sen satte filmen igång & då var det några geeks som skrek varneda gång edward kom upp i bilden & de var någon som bah; håll käften & väx upp, men dom fortsatte paain. jag satt där & log hela filmen kändes det som, var så glad för att jag har längtat att få se den enda sen datumet när den skulle komma kom ut, vilket var typ sen somras om inte lite innan.  & nu vill jag bara se den igen. aja, sen när filmen var slut så larvade jag & jouline runt på råsundavägen, sen tog vi bussen till sundbyberg & var där, sen gick vi hem till mig.

Lördag: jag & jou vaknade upp hemma hos mig & för en gångs skull så gick jag upp ur sängen när hon bad mig göra det. (jag e inte morgon pigg) så gick vi upp, fixade oss. sen gick vi ut & funderade på vad vi skulle göra, hehe så åkte vi till rissne & träffade ogge som jag inte träffat sen i somras & vi hade det roligt haha. sen så åkte vi hem till mig & åt sen träffade vi massa andra folk så åkte vi till solna så tröck jouline på stopp knappen på rulltrappan så fick massa där nere damp. sen var det bråk i solna typ & en kille skulle slå en annan med en sopborste haha lol. jaja, sen åkte vi hem till mig, sen gick vi & köpte goda saker och satte oss och kolla på film i soffan, så slutade det som vanligt att vi somnade där & vakna typ fem eller fyra på natten & gick in i mitt rum och la oss. sen åkte jouline hem tidigt i morse för hon skulle till sin kusin, sen ska vi träffas igen & då får jag min kamera laddare så hold on då lovar jag att det blir skit mkt bilder puss på er

en gammal goding :D
(ganska så ofixad)


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0